ANUNȚ NOU concurs post secretară

ANUNȚ NOU concurs post secretară

Spitalul Municipal Odorheiu Secuiesc organizează 

concurs în vederea ocupării unui  post de  secretară   pe perioadă determinată

CERINȚELE POSTULUI:

  • cerințe educaționale: studii medii cu diplomă de bacalaureat;
  • cunoștințe de limba română – vorbit, scris – la nivel avansat;
  • cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • abilități foarte bune de comunicare ;
  • persoană ambițioasă, punctuală, organizată și disciplinată.

Experiența în domeniu , cunoștințe de limba engleză la nivel mediu  constituie un avantaj.

DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS VA CUPRINDE

  • o act de identitate-copie;
  • certificat de naștere-copie;
  • certificat de căsătorie-copie, dacă este cazul;
  • o diplomă de studii și alte acte care atestă efectuarea unor specializări-copii;
  • carnet de muncă /act care să ateste vechimea în muncă-copie;
  • cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere-original;
  • o adeverință care să ateste starea de sănătate, eliberată de medicul de familie-original;
  • curriculum vitae, scrisoare de intenție
  • consimțământ GDPR – descarcă aici

Organizarea procedurii de ocupare a postului susmenționat  se va derula în următoarele etape  distincte:

  • selecție dosare
  • probă interviu

Dosarele se vor depune la sediul Spitalului din Strada Bethlen Gábor nr.72, la Serviciul RUNOS  până în data de 25.11.2022, ora 12:00.

Rezultatele selecției dosarelor de înscriere, data și locul probei de interviu vor fi comunicate prin telefon, în cursul zilei de 28.11.2022.

Informații suplimentare la număr de telefon: 0266212186, interior 119, SERVICIUL RUNOS.