ANUNȚ NOU concurs post secretară
Spitalul Municipal Odorheiu Secuiesc organizează
concurs în vederea ocupării unui post de secretară pe perioadă determinată
CERINȚELE POSTULUI:
- cerințe educaționale: studii medii cu diplomă de bacalaureat;
- cunoștințe de limba română – vorbit, scris – la nivel avansat;
- cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- abilități foarte bune de comunicare ;
- persoană ambițioasă, punctuală, organizată și disciplinată.
Experiența în domeniu , cunoștințe de limba engleză la nivel mediu constituie un avantaj.
DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS VA CUPRINDE
- o act de identitate-copie;
- certificat de naștere-copie;
- certificat de căsătorie-copie, dacă este cazul;
- o diplomă de studii și alte acte care atestă efectuarea unor specializări-copii;
- carnet de muncă /act care să ateste vechimea în muncă-copie;
- cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere-original;
- o adeverință care să ateste starea de sănătate, eliberată de medicul de familie-original;
- curriculum vitae, scrisoare de intenție
- consimțământ GDPR – descarcă aici
Organizarea procedurii de ocupare a postului susmenționat se va derula în următoarele etape distincte:
- selecție dosare
- probă interviu
Dosarele se vor depune la sediul Spitalului din Strada Bethlen Gábor nr.72, la Serviciul RUNOS până în data de 25.11.2022, ora 12:00.
Rezultatele selecției dosarelor de înscriere, data și locul probei de interviu vor fi comunicate prin telefon, în cursul zilei de 28.11.2022.
Informații suplimentare la număr de telefon: 0266212186, interior 119, SERVICIUL RUNOS.